till min pärla!

Jag nämner inget namn, men du, min pärla, du vet att det är just DIG jag menar. Du har det lite jobbigt just nu, livet går kanske inte i de kurvor du vill att det ska gå i, men vad som än händer så finns jag alltid här för dig! Det har jag sagt säkert tusen gånger den senaste veckan men det skadar nog inte att jag säger det en gång till. När livet är tufft och humöret inte är på topp, det är då man har vänner, speciellt bästa vänner, så nu är det min uppgift att finnas här för dig lite extra mycket. Jag stöttar dig genom allt, hjälper dig mer än gärna när du har det svårt och det vet du. Det värmer inom mig när du säger att jag får dig att må bättre för då vet jag att jag gör nytta. Jag älskar dig, har alltid gjort och kommer alltid göra det!
du är min pärla vännen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0