Andreas!

Människan jag inte ville nämna namnet på förut heter Andreas. Tyvärr har han åkt hem nu, han ramlade i trappan, stukade foten och hans ledband gick av. Han glömde en del saker här så på fredag (fan, imorgon!) så går jag av i uppsala och åker hem till honom och lämnar allt i stället för att åka hem till sthlm. Eller, så ser det ut att bli i alla fall. Hur mycket jag saknar honom just nu går knappt att förklara, svinjobbigt... Jag mår inte så bra direkt, idag behöver jag inte göra något annat än ligga i min säng om jag vill, så det blir nog så.

skriver kanske inget mer först jag kommit hem till antingen andreas eller hem till mig igen... ha det fint och ta vara på varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0