BAAAAD :D

Hej hej! Jag är hemma nu, har nästan packat klart, nästan nästan. Har lite smågrejer kvar, tandborste, smink, ja ni vet, sånt där man har i nessesären. Ni förstår inte hur mycket jag längtar, alltså, bara de som varit där förstår hur jag känner. Känslan av att vara i Undersvik är helt underbar! Jag bara längtar tills jag springer i alla trappor, smygtar kakor från skafferiet och springer ut på nätterna genom fönstren. Världens bästa ställe! :)

I alla fall, nu så väntar jag på att Måns och Felix ska komma hem igen. Dom har kört hem till Felix för att lämna och hämta lite grejer där. När de kommer tillbaka ska vi tre dra och bada i Gömmarn, jättemysigt! Kommer sakna Måns som fan när jag är borta, som vanligt! Menmen, det är nog bara bra att vi är borta från varandra ett tag.

Vi hörs senare, pussi!


Jag, Judith, Thyra, Maria och Frida
fina undersviktjejer det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0