back in sweden!

Heeeeejsan! Jag är tillbaka i älskade Sverige! Åh så underbart det har varit på båten och i Estland och Ryssland. Shit va galet det har varit, jag har inte varit vaken såhär mycket under 4 dygn förut, är helt slut i hela kroppen. I natt gick vi och la oss halv 5 och gick upp halv 9, helt astrött! Ni kommer få se så många bilder, de flesta hamnar dock på facebook (om du inte har mig så adda bara: Ebba Newman)  men det kommer upp några på bloggen, vi har tagit runt 350 stycken... (JAG har, hahah) Men nu orkar jag inte hålla på med sånt, jag ska nog gå och lägga mig i sängen bara.

Hoppas ni har haft det kul under de här dagarna jag varit borta, det har ju varit underbart väder ;o I Ryssland var det så jäääävla varmt, man orkade knappt vara ute! Och på båten har man legat på däck i solstolarna hela tiden! Helt underbart :D

Jaja, ska sluta skriva nu! vi hörs senare, ciaaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0