God morgon!

Känns fortfarande som att det är morgon! Vaknade halv 2, gick upp och åt frukost(?) och sen låg jag framför tv'n. Min bror och Felix kom hem så vi pratade lite, har saknat måns så mycket! Ikväll ska jag åka hem till pappa och sova där, om jag orkar. Vill helst sova i min egna säng i natt, sov i brorsans natten som var.

Känns helt fel att vara hemma, vill tillbaka till Undersvik. Eller så skulle Sara kunna komma hem så jag får träffa henne, men det kommer inte ske först i slutet av juli. Hon kommer hem på tisdag, men då reser ju jag bort, när jag kommit hem 4 dagar senare är hon borta igen, jävla anushål!

Har i alla fall något att se fram emot:

Britney Spears på måndag, haha! Ska bli så ballt
Andra och kanske sista gången man ser henne live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0