jag har ingen fantasi

hej på er :)
Maja har nu åkt hem, för ganska länge sen, hon har till och med hunnit komma hem. Jag sitter och lyssnar på musik, är helt galet förälskad i låten When love takes over, av Kelly Rowland. Den är seriöst helt underbar, sen My Dream av Eddy Wata! Om en timme blir det nog mest Coldplay som kommer spelas i mina öron, tills dess blire bara dunki :)

I morgon ska jag gå upp rätt tidigt, typ vid 10, har lovat mamma att vi ska ringa mormor och morfar, för att boka biljetter, för på måndag åker jag nämligen till Dalarna! Tänkte ju åka på lördag men det blir måndag i stället. Längtar jättemycket och ser verkligen fram emot att få träffa min härliga släkt! Speciellt min lilla älskade kusin.

Nej nu blev det långt här!
Skriver senare, puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0