Lista snodd från Line Lundin ;)

Vilken svordom använder du mest?
"helvetes jävla kukarsel" är standardrepliken
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
ett jetplan
Har någon någonsin kallat dig lat?
nej aldrig...
Tittade du på tecknat när du var liten?
ja, men mest barnen i bullerbyn och pippi typ :P
Hur många syskon har du?
5 om man räknar med alla
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
tatueringar, och så vill jag kunna pierca naveln
Vad har du för väder just nu?
solen har gått ner och det börjar bli lite småkyligt
Vilken är din favoritfrukt?
banan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
just nu är det 10.45
Använder du flip-flops?
har 1 par som jag sällan använder :P
Var köper du dina matvaror ifrån?
mamma och hasse handlar mest på Coop Forum

Umgås du helst med en barnfamilj eller med en kompis under en ledig dag?
helt olika :)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
never done
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
använder man fortfarande sånt? inte jag i alla fall
Vad åt du till middag senast?
kaslergrejs i ugn med potatis, asgott!
Kan du vissla?
jag har kunnat sen dagis (a) hehehe
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
klart som gör, avundsjuka svin! hahahaha :D
Vilket riktnummer befinner du dig i?
08 ofc
Vilken film kan du alla replikerna till?
Pearl Harbour, inte alla men asmånga!
När flög du senast?
2006
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 stolar och en kökssoffa
Läser du för skojs skull?
skoj och skoj, jag gör det för att det är skön avslappning
Diskar du din egen disk?
maskinen diskar...
Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär hos mamma, båda två hos pappa
Vad har du med dig in på bion?
en eller flera vänner :) ibland lite snääääcks
Gillar du att flyga?
love it!
Hur många timmar måste du sova för att fungera?
beror sig på hur länge jag varit vaken? oftast 9...
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
under lovet ja... annars också iofs, haha
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

ja extremt men slarvar en del själv... hatar när andra skriver fel, typ "lungt"! HAHA
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
keep your hope up, even when if feels hopeless
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
typ Pippi och Bamse, starka jävlar!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
vegetarianerna äter djurens mat så det går jämt upp så nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du velat heta?
Theodor eller Elias
När badade du i en pool senast?
idag :D
Har du varit med i någon skolpjäs?
mååååånga
Hur många barn vill du ha?
typ 2 eller 3, när jag var liten ville jag ha minst 5, haha
Har du åkt moped någon gång?
naaeee... -.-
Kan man vara vän med sitt ex?
man kan om man vill
Vad har du i din väska?
nycklar, plånbok, ipod har jag alltid. Annars varierar det
Vad lyssnar du på nu?
haha Spice girls :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0