mysdag

hejsan hoppsan!
Jag har haft pyamas på mig hela dagen faktiskt, riktigt mysigt. Har inte orkat göra något alls! Fast två viktiga saker har jag gjort: fyllt i jobbpapper och läst igenom några csn-papper, för studiebidrag och sådär, så lite nytta har jag ändå gjort. Vill att Andreas ska ringa nu, varför gör han aldrig det? Har väntat hela dagen, hmm... Snart slår jag nog honom en pling själv :)

Vad har ni gjort idag då? Jag vet att ni inte kommer kommentera det, för ni suger på sånt, men ändå, ni kan ju tänka igenom vad ni faktiskt gjort idag, för er själva liksom.

Nu loggade syster mathilda in på msn, kollade om hon ville ses, men så hade jag glömt: hon är ju också på Öland! shit va alla ska vara borta från mig :( skit också!


my sis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0