nattinatten

sådärja! nu har jag lyssnat på 4 kapitel, tog 1 timme och 13 min, eller ja, lite mer iofs, för jag pausade och gjorde annat lite då och då. Men bra den verkar vara riktigt bra, så jag får forsätta lyssna i morgon.
på tal om i morgon: jag ska träffa emma under eftermiddagen. ÅÅÅÅÅÅÅH SÅ UNDERBART vill jag bara säga. Hon kom hem från USA förra veckan, och hade ju varit borta i 1 månad. Gissa om jag saknat min bästa vän? (ja, jag har två, sara och emma, haha) Vi ska typ ta en fika eller något sådant mysigt, längtar som en dåre. Hon slutar jobba vid 4 så vi ses nog någon gång strax efter det!

NU ska jag gå upp på rummet och sova (fast helst hade jag gått in på måns rum för att sova i hans säng men jag vet ju inte om han kommer hem i natt eller inte, jäveln vägrar svara på mitt sms -.-)
God natt på er sötnosar :)


This one is for F.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0