DET ÄR SOMMAR :D:D:D(Y)

ååååh, har solat hela dagen. Gick upp kl tjugo i 11 (tack sara för att du väckte mig, på riktigt :D) och la mig i solstolen (fast det är ju ingen solstol, det är en solsäng typ, haha) Tog en duch kvart i 1. Tog tillfället i akt att raka benen, så idag blir det mina favoritshorts som gäller :D sooooft

Ska träffa Ina senare, hon slutar jobba kl 2 och då drar jag in till Rådmansgatan där hon bor. Hon har varit på Gotland sen skolavslutningen så jag saknar henne jättemycket! Vi ska ha picnick för oss själva i någon park

JUSTEJA! Har ju nytt nummer, och som tack för att jag fortsatte använda comviq får jag 100kr av dom :) Så jävla nice :)


Vackra Ina :)


Tack Comviq

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0