en annan lista :D

AVSLUTA MENINGEN:
1. Jag har insett att min sista kyss .. var för länge sen :O omg, haha
2. Jag lyssnar på .. - Ett & noll
3. Jag pratar .. väldigt mycket!
4. Jag älskar/tycker om .. älskar glass! haha
5. Min bästa vän(ner) är .. Sara Ahtonen och Emma Sporre
6. Min första riktiga kyss .. var i sjuan
8. Jag avskyr när folk frågar .. om min vikt
9. Kärlek är ... både vitt och svart
10. Äktenskap är .. min dröm
11. En människa som gjort mig glad idag .. Louise Eriksson
12. Jag kommer alltid .. leva för sången
13. Jag är hemligt förälskad i .. säger jag är det inte hemligt
14. Sist jag grät var .. minns inte
15. Min mobiltelefon är .. i min ficka på badrocken
16. När jag vaknar på morgonen .. blir jag sur
17. Innan jag somnar .. har jag en massa tvångstankar
18. Just nu tänker jag på .. men gud, nu kom en massa tankar upp :O
19. Bebisar är .. riktigt söta
20. Idag ska jag .. äta middag, byta om, kolla tv och sova
21. I kväll ska jag .. läs "20"
 22. I morgon kommer jag .. ha 1 lektion, sen va med SARA :D
23. Jag vill verkligen vara .. kär o rätt person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0