FÖRLÅT!

Bloggade aldrig igår, hade inte tid faktiskt. Mötte Sara i centrum vid 1, vi fixade heliumballonger och hade skitkul, videos kommer senare, lovar! Efter det åkte jag hem till pappa, han frågade om jag ville dra ut och åka mtb i skogen och jag bangar inte på en "härlig" cykeltur, inte först nu i efterhand i alla fall.. HAHA. Jag gjorde illa mig på en hel del ställen. Vi skulle cykla upp för en brant platå av ett stenblock och jag körde på i full fart. Dumt gjort för cykeln klarade inte av branten utan stannade och jag föll framåt, slog inte i mig vart som helst utan, ja, you know.. between the legs. Började typ böla direkt för det gjorde så jävla ont och pappa fick panik, 
jag: "JÄVLA FITTAAAA"  
pappa: "schhh, men ebba, vart har du ont?" 
jag: I FITTAAAAAAANNNN!!!!!!
och pappa började garva som en dåre, för att han trodde att jag skrek fitta bara för att skrika men ja, hahahah, så jag började också garva. Så låg jag där och garvade med tårar längs kinderna och han höll på att kissa på sig av garv där han stod bredvid. Men det här är bara början! 30 min senare så kör vi jättefort i en nedförsbacke. Längs ner så är det som ett hål  i marken och tre plankor över som man skulle köra på (ca 0,5 meter till marken) och pappa körde först. Jag hatar dessa plankor, leder alltid cykeln över men nu skulle jag fan testa! Så jag körde på och så fastnade mitt bakhjul mellan springorna i plankorna så jag sladdar och gör en framåtvolt och landar med hakan på en rot till ett träd och fick cykeln över mig. AJ va ont det gjorde, herregud... Fick ett ganska fint skrapsår på hakan, passar perfekt till balen i morgon -.- Idag har jag dessutom ganska ont i käken, konstigt nog, höhö.

Nu blev det rätt långt, jag ska börja fixa mig för vi har balmöte kl 1 på Cosy, Medborgarplatsen. Iofs är jag hos pappa på söder, tar högst 10 min med bussen, men ändå. Hoppas ni orkade läsa enda hit, haha. 

Hörs senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: bönsara

haha klantarsel

2009-06-07 @ 14:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0