halloj

Nu är jag tillbaka :) Har visat jättemånga balbilder för mamma, uppskattades av henne i alla fall, hon hade nämligen inte tid att dra dit igår och fota osv. Jag har även legat i sängen och kollat tv. Såg "skicka vidare", eller ja "pay it forward" som den heter på engelska. Grät som vanligt, har sett den säkert 5-6 gånger. Så otroligt vacker film, men så hemsk i slutet.

Om 10 min börjar Paris Hilton, my new bff, vilket är ett rätt sjukt program men som jag inte kan låta bli att tycka om. Efter det blir det väl Desperata hemmafruar, som vanligt. Det är tisdag idag va? eller? ... jo, det är det ju! :D

Måste även säga GRATTIS till min bästa vän Sara som idag gick ut nian. Du har varit grym som kämpat som du gjort, jag älskar dig!


GRYM bild från balen, dance dance dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0