hommmmmmeee

Är hemma nu, kom precis hem! Resan hem kändes onödigt lång, så lång som den aldrig känns. Ändå tog det bara typ 55 min (brukar egentligen gå på typ 45 min iofs... hmmm) Har i alla fall världens huvudvärk och mina bihålor kommer nog sprängas! JAG VILL HA MINA LINSER NU! får proppa i mig liga ipren :F:F:F:F

Förutom detta ska jag även gå och lägga mig på uteverandan. Solen ligger på hela dagen, fast det är lite molningt men det får funka ändå. Solade igår, med min sport-bh, skitful bränna, hahah! VILL UT MED MIN STOREBROR IKVÄLL! Måste kolla upp om han orkar, han är tydligen rätt bakis, hehe.

Nejni, tråkigt inlägg. Skriver senare! PUSS


kom hem från USA din sötpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0