hyra film :@

Min bror ringde, ville att jag skulle hyra film som han, jag och hans för övrigt väldigt snygga polare Felix skulle se på ikväll. Så ja, efter lite tjat så drog jag iväg till flempan för att hyra en jävla film. Kommer fram till kassan, och så säger dom att man måste vara registrerad, vilket jag inte är. För att registrera sig måste man ha leg men mitt är ju fan borta! Så jag lacka och bad måns komma, och han sa att han var på väg. Så väntar jag i säkert 20 min sen ringer jag honom. Då säger han att han och Felix precis hade åkt och skulle komma om 1 timme, och om 1 timme så skulle butiken ha stängt! GUD va sur jag blev..

I alla fall, nu ska dom hyra film på väg hem hit, bäst för dom! Skräckis blir det, eller komedi. Jag hatar komedier så om det blir det så kommer jag kutta av deras huvuden! ÅÅÅÅÅH.....

Grey's Anatomy börjar om 30 min, det är i alla fall great!


NU SMSA HAN OCH SKREV ATT DET BLEV EN KOMEDI
OMG JAG KOMMER DÖDA HONOM!!!! AARRGGHHHHHH :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0