MY LIFE IS BORING RIGHT NOW!

Shit va livet kan vara kasst ibland. Jag har ingenting att göra, kommer inte kunna somna på många timmar och ser inte fram emot att behöva gå upp halv 7 i morgon. Och så sitter jag här, vid datorn, där det VERKLIGEN inte finns något att göra just nu. Funderar på att lägga mig i soffan på måns rum, sätta på en go film och somna. Sen får han väcka mig när han kommer hem typ. Men så kommer det inte bli, jag lovar, jag kommer dra upp på mitt rum, lägga mig i sängen och deppa ihop med min coldplaymusik och läsa en bok. Fast det låter ju fan mysigt, och jag är riktigt sugen på Coldplay just nu.. men jag vet inte.. uschanibuchsni

Nu kom Måns hem, ska fråga om han vill se film :D

PUSSAR


storebror... fast ja, för 2 år sen :P
då var han där jag är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0