ojsan hoppsan, dagen i sin ära!

Förlåt för inget bloggande, har inte haft tid.
Jag och Maja vaknade vid halv 9 i morse, hon skulle iväg till jobbet. Drog till Matilda Allansson direkt, den människa jag känt längst faktiskt. Våra mammor har varit bästa polare sedan typ 80-talet, lite roligt :) I alla fall, vi hade jättekul. Solade, pratade, gick iväg till centrum (fruängen) och köpte glass och strumpbyxor!!!! (vilket jag var i stort behov av, haha)

Vid kvart över 5 drog jag till Sara, som för övrigt bor typ 800 meter från Matilda. Sminkade mig lite och bytte om från shorts till... inget mindre än fucking KJOL! jag hatar kjolar, så det är typ en big thing för mig. Sen drog vi till pappa, åt jättegod grillad mat och glass och jordgubbar till efterrätt. Kom hem vid 11 igen.

Vet inte vad vi ska göra nu. jag börjar typ bli sjuk ;o :((((
Vi hörs i morgon igen, pusssssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0