skolavslutning :(

Idag slutade man då. De här 2,5 åren har förändrat mitt liv så enormt. Jag undrar om jag ens hade velat jobba med musik om jag gått kvar på skitskolan i Fruängen. Tror verkligen inte det. Måste säga tack till alla fina människor i min årskurs som jag delar så många fina minnen med. Och tack till alla älskade lärare! Tack också till mig själv, faktiskt, som tog steget och vågade det här. Men det här är inget jävla tacktal inte, haha. Grät som en dåre idag i alla fall, fast det var jag låååångt från ensam om. Ikväll blir det nog utväg, de flesta i klassen ska hem till Elin T, jättemysigt!

Ska gå upp och hämta telefonen och ringa henne nu tänkte jag
Skriver inte mer ikväll! PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0