allt möjligt :)

oj... nudå! godnatt!!!!

Jag gillar hår som är
[X ] Brunt
[X ] Blont
[ ] Rött
[X] Svart
[ ] Färgat i en galen färg
[X ] Kort, eller "normal längd"
[ ] Långhåriga

Jag faller för ögon som är..
[X ] Blå
[X ] Gröna
[X] Bruna
[x] Bakom glasögon (om brillorna är snygga!!)
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[X ] Normalstora
[ ] Små
[X ] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är...
[/] Långa (definera ordet "långa")
[ ] Lika långa som mig
[X ] Längre än mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[ ] Blyga
[X ] Vältränade
[/] Smala (definera ordet "smala")
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[X ] Fotbollsspelare
[X ] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[X ] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[X ] tränar på gym

Det är snyggt när killar...
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[ X] Inte har allt för många tatueringar
[ ] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[X] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte (hahaha what?)
[ ] Rakar kroppen (vad menas med kroppen..? haha)
[ ] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig
[X] Har märkeskläder
[X ] Är modenörd
[/ ] Har häng (då menar jag lagom mycket snyggt häng)

Detta säger allt om en kille...
 [X ] Hans kläder
[ ] Hans moppe (haha!)
[X ] Hans leende
[x ] Hur ofta han är med kompisar
[X ] Hur han behandlar sin mamma
[X ] Hans personlighet

Det är gulligt när killar...
[X ] Ringer ofta
[x ] Smsar non stop (jag är ju likadan...)
[/ ] Är svartsjuka
[X ] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[X ] Ger mig små presenter
[ ] väljer/köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[X ] Gråter till filmer
[X ] Pratar om giftemål och barn
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[X ] Kan sjunga riktigt bra (det är inte gulligt, snarare BRA!)
[X ] Skriver egna låtar
[X ] Är lite pluggis (han ska ju ha bra betyg?)
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[X ] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med...
[X ] Kaxiga killar
[X ] Blyga killar
[X ] Killar som slår ner folk
[X ] Överbeskyddade killar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[ ] Killar som kör moppe
[ ] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[X ] Som aldrig kan erkänna sina fel
[ ] Killar som röker och snusar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0