back in town

Då var man hemma i storstan igen då. Min älskade Bönsara mötte mig vid tåget, sen gick vi och tog en fika. Gud va jag älskar den människan! ååååhåhåhåhå :D

Jag har i alla fall haft en underbar helg! Jag fick en massa smycken av mormor, gissa om det gjorde mig glad? Dessutom var allt i guld, och jag bär bara guld (förutom min frälsarkrans) så det var ju pööörfekt. Minns ni läsare som har hängt med ett långt tag att jag tappade mitt guldarmband på stan förra året? I alla fall så fick jag ett nytt av mormor nu. Blev så glad att jag hade tårar i ögonen! Min mormor är så underbar (inte bara för att hon ger mig smycken) men hon är verkligen en grym mormor! Dessutom börjar hon friskna till efter att hon varit på sjukhuset (faktum är att det är prick en månad sen idag som hon opererade bort tumören i magen!) så det glädjer mig!

nejni, nu ska jag gå upp på övervåningen, fortsätta sjunga på "mama who bore me" och ja, hoppa i min pyamas och bums ner i sängen för om 20 min börjar ju Wipeout, sen är Sanningens ögonblick tillbaka ju! haha underbart! :)

ha en fin kväll så hörs vi i morgon! pusspusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0