barnvakt!

Har varit med Rikard idag. Vi sågs i stan, han köpte två t-shirtar och jag köpte ett nytt löspuder. Sen drog vi hem till mig och bakade sånna där "Snoddas" som dom kallas. Chokladbitar med chockladglasyr över och sen kokos. Det gick ju inte såååå jättebra direkt, vi brände glasyren och fick göra ny och hela kakan blev liksom kladdig. Men gott var det :)

Sen drog jag hem till Micke och Lisa för att vara barnvakt åt deras otroligt söta 11-månaders dotter Felicia. Kollade Robinsson och efter sattes "P.S I love you" på. Nyss vaknade skrutten så jag gosa lite med henne och nu sover hon igen, skönt! Åker hem med 00:06 bussen tror jag.

Nejni, nu ska jag fortsätta se filmen! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0