Dalarna here I come

hej allihopa!
Nu har jag precis bokat biljett hem till mormor på fredag! Ska bli så skönt att få träffa henne. Första gången sen hon kom hem från sjukhuset. Vi har en tradition att se melodifestivalens final tillsammans varje år (även fast jag inte följer det) så då åker jag alltid dit :) hahah visst är vi schööönaaa?

Ska i alla fall bli jättekul att få träffa min mormor. Hon är världsbäst! Sen ska jag och Sara åka till hennes mormor nån helg också har vi snackat om! ruuuuuuuuuuuligt. Justeja, mormor har inget internet. Eller hon har men kostnaden sätts på hennes telefonräkning så jag kommer inte blogga under helgen. Skriver ett sista inlägg i skolan och sen ett när jag kommit hem på söndagen vid typ kl 18.

Nu ska jag plugga matte! cya

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad mysigt!

ja vill också vara med min mormor..

2009-03-10 @ 22:25:45
URL: http://jackelingranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0