GästbloggarN

Tja alla coola och ocoola, Sara som skriver.

Vi åt som fan på asiatresturangen idag. Efterätten bestod av massa goda frukter och glass med sås. Ebba stod dock och dreglade över tabascosåsen och funderade på att hälla den över sin glass. Men så insåg hon att det skulle smaka as rent ut sagt. Då växte hennes djävulshorn och hon berättade om en plan att ge en härlig efterätt till sin käraste storebror Måns. Så lassa hon glass på ett fat, och hällde över tabascosås. För att dölja den lite så garnerade hon med chokladsås och till slut lade jag lite annanas vid sidan om.
Sen bar det av mot vårt bord. Det va omöjligt att hålla masken, men med en tveksamhet i blicken stoppade han in en sked glass i munnen. Vi kunde läsa hans tankar vid den sekunden han insåg att det va tabasco och inte jordgubbssås över glassen. Den löd ungedär "det här ska ni få sota för era jävla snorungar".

Det slutade med att våra magar blivit så fulla att vi fick rulla till bussen mot Fruängen, för att åka hem till mig. Så.. Nu sitter vi här och chillar. Men bara nån minut framöver, för sen ska vi gå ut med Eros, min jycke dårå.

Det var allt för mig. Kramar från Bönsara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0