god morgon friska människor!!!

Idag väckte mamma mig när hon skulle åka till jobbet 07.25 och jag kunde inte somna om! kul va? :O Så jag har legat och tittat på tv ett jävla tag och sedan ringt ett samtal till Fryshuset Gymnasium och fått ny tid till intagningsprov i och med att jag hade fått kallelse till två skolor samma dag. Så nu ser mitt gymnasieintagningsprovsschema (längsta ordet i världshistorien???) ut såhär:

Stockholms Estetiska Gymnasium (sång och teater) 18 mars 08.30-17.00
Fryshuset Gymnasium (sång - soul) 19 mars 12.30 - 16.00
Scengymnasiet (artistlinje, dvs musikal) 20 mars. 08.00-12.30
Värmdö Musikgymnasium (musik - sång) 23 mars (kan ej tiderna)

Sen ska jag få kallelse till Rytmus Musikgymnasium också, kommer väl i veckan typ
Gissa om jag är nervös liksom! Snacka om att jag måste vara fokuserad, sheeeet
Tack Sara för att du aldrig slutar peppa mig, det hjälper som bara den :D




music is my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0