god natt tror jag!

jag måste sova... håller typ på att bli sjuk! mår jätteilla och är kallsvettig. FÅR INTE BLI SJUK I MARS! jävla skit... har ju alla mina intagningsprov den här månaden och jag måste öva öva öva! Om jag blir sjuk vet jag inte vad jag tar mig till :( peppar peppar ta i trä, låt inget hända!

jaja... i morgon börjar jag kvart över nio, då får jag sova till kl 7 i alla fall, tack och lov! jag tar samma buss som min asfina granne i morgon ju! shit, nu blev jag glad! ÄLSKAR MÅNDAGAR!!!!!! ska nog ta och be om hans nummer, eller fråga i vilken villa han bor i så kan jag hälsa på i morgon kväll ;) (han kanske är bra i sängen, ÅÅÅÅÅH!!! hahaha rawr) nej skämt åsido.. nu lämnar jag datorn! sov sött allihopa :)


i somras på lines balkong (som gjordes om!) ... saknar henne :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0