ibland älskar jag min skola

Det är så underbart att gå i en musikskola. Just nu står min lärare och även mentor Linus en bit bakom mig och spelar gitarr och sjunger med två elever som också går i nian. Man blir så glad av all musik runt omkring. Ibland vill jag verkligen inte sluta på Kulturama, men ändå så längtar jag som mest efter att få börja gymnasiet. Fast det blir ju sånglinje, så det är väl ännu mer sång där, I guess...

anyways.. har en till sak att berätta: Jag ska träffa min storasyster Mathilda efter skolan! Har inte träffat henne på flera veckor så ni kan ju bara gissa om det ska bli mysigt. Åh då har man allt något att se fram emot för dagen. Hon kan ju hjälpa mig med matten *blink blink* Mathilda vad säger du? hihihi....

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0