lite blandat får jag kalla det

Gick otroligt jävla bra på rytmus intagningsprov. Juryn satt med hakan i golvet och såg skapligt imponerade ut så jag är meeeer än nöjd!

Gick på stan, hittade en jättefin jeansjacka för bara 500 kr på JC, som jag dock ska köpa på fredag! jättehärligt :) Sen hittade jag världens snyggaste pump på Monki för 350 kr som jag typ måste ha. Väldigt dåligt för mig att gå i klack för min skada tar ju livet av mig då. Får se hur jag gör! dom är verkligen vrålläckra. Svarta med snörning på baksidan av själva klacken. Är helt kär.

Nu sitter jag här och bloggar samtidigt som jag tittar på Måns alla nya grejer som han shoppat idag. Den snubben är en ren shoppaholic, köper nya saker hela tiden, och det är inte få saker han köper heller. Sen sitter jag samtidigt och njuter av att ha en sådan underbar bror som han är, jag är verkligen lyckligt lottad.

Jag har en "Dagens låt":

The Fray - Hundred
Långt intro, men hör när han börjar sjunga. Pianot ger mig rysningar. Så vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0