pluggoffer

Sara har pluggat i 8 timmar idag
jag har pluggat i.. låt se... 0 timmar

jävla skit va dålig jag är på att ta ansvar näre gäller plugg. jag orkar bara med musiken, sången och ja.. det där roliga! Fast No'n är äntligen kul, i looooooooooove biologi!
vem bryr sig? ingen? ååååh jag är bara så himla rastlös! har inget att göra, förutom att sova, men det går ju inte för jag kan inte somna! ibland är livet allt trist! ska nog typ.. eeeeh, spamma sara på msn!

jag orkar inte bära på brädan och allting till skolan i morgon! men jag är illa tvungen... jag vet att ni lider med mig men vad är inte en heldag i backen värd? ååååh, snowboard är bättre än livet!

jag har bloggat mycket idag... skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0