råsjuk

Blir bara mer och mer sjuk för varje timme som går. Mitt huvud värker, jag hostar och nyser stup i kvarten och är hur seg som helst. Skönt att få vara hemma från skolan i morgon men jag borde egentligen åka dit och hämta mina matteböcker för vi har prov på typ torsdag, och så borde jag hämta min musikmapp och göra klart min låt som jag ska redovisa på torsdag. Men jag tror inte jag kommer palla åka ända till skolan och göra det, tar sån tid ju! Får se hur jag gör

Nu ska jag se på The Wrestler, sen blir det antagligen sängen efter det. Är så sjukt seg att ni inte anar! jaja.. krya på mig!
kram på er


jag och Greta, på Kenny Starfighter-utställningen förra helgen
visst är vi roliga som drar på museum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0