school unsweet school

Har precis ätit lunch.. Tog med mig inget mindre än pizza hemifrån för vår skolmat är typ oätlig och jag lovar att jag inte överdriver. Igår när jag kom hem satt min bror vid datorn så jag gick upp och la mig i sägen och tittade på Casion royal som gick på tv 3 i stället för att blogga. 
Jättemånga som snart har intagnigsprov på Rytmus, så skönt att vara klar med alla insökningar! Alla frågar hur dom var på Rytmus, juryn och allt man fick göra (improvisation, om det var avista osvosvosv) Börjar bli rätt drygt att svara, haha.

Har engelska efter lektionen, sen håltimme (ska få med Sara att gå på svenskan då så att vi slipper gå på den i eftermiddag och därför sluta tidigare så vi kan dra till gymmet tidigare) sen matte... och ja, vanligtvis svenska efter men jag skrev ju nyss hur jag ska göra i stället :P När jag kommer hem blir det av att plugga matte tror jag! måste få något gjort någon gång :)

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag kolla facebook sen lektion.. wihu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0