skolan

Igårkväll var ju lite sjuk... eller, egentligen var det JAG som var sjuk. Faktum är att jag spydde 4 gånger på 1 timme, jag verkligen hatar att spy. Men efter det så mådde jag bättre, det var antagligen något jag ätit som behövde komma ut igen, och i morse mådde jag knappt dåligt längre så jag bestämde mig för att åka till skolan, fick inte missa no'n. Haha, min no-lärare Johan (som vi även har i matte) berättade att jag nästan hade alla fel på matteprovet, så ja, jag ska göra omprov nästa vecka. Hade inte räknat med något annat direkt, bläää!

Nu har jag precis ätit lunch, nästa lektion är engelska. Äntligen något som är värt! Sen har jag håltimme, sen matte och sen svenska. Slutar kvart över fyra -.- jippie! Jaja, hoppas ni har haft en bra dag hittills. Sara är bäst. Pyss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0