skuuulan

Bloggade inte igår i och med att jag var i Romme med skolan. När jag kom hem gick jag raka vägen in i duschen, sen åt jag, sen pluggade jag äääännu mera so (vilket jag hade gjort hela bussresan hem - stolt!) och sen somnade jag vid 10-halv 11... jätteskönt!

Hade i alla fall jättekul igår. Finns verkligen inget bättre (förutom musik och att sjunga) än att åka snowboard. Känslan att veta att man har kontroll och bara åker, asfort, ner för backen. ååååh det är så härligt! Fast jag skadade knät (precis samma knä som när jag åkte med agge och robban för 1 månad sen) men det är det ju värt... svullnaden och det blåa försvinner om några dagar :D

I morgon fyller min Hasse (min styvpappa) och min storebror Max år och vi ska iväg och äta på kinaresturang. Max ska dock inte med för han vill ju ut med polare. Så det blir jag, mamma, Hasse, Måns och min älskade bästa vän Sara ska också med. Efter drar jag hem till Sara och sen ska vi ut på kvällen :) Jag sover hos Sara i natt också, så det blir en helhelg med henne - precis som vanligt, även fast det inte varit så på länge - och det ska bli häääärligt.

Nu blev det mycket här, men en sista sak bara:
Idag har jag namnsdag, för det är nämligen Ebba idag!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0