vi har gått miste om en timme!

Japp, så sant som det är sagt. Fast det vet nog de flesta just nu... hoppas jag! Klockan har nämligen ställts fram en timme så för er som inte tagit upp den här informationen borde nu ställa fram alla sina klockor :)
Jag fick inte reda på det först 30 min sedan.. Jag gick in till mamma och hasses rum, dom låg och kollade tv och jag frågade:

e: har klockan ställts fram en timme eller vad är det frågan om?
m&h: ja, precis! en timme
e: MEN VARFÖR HAR NI INTE SAGT NGT? JAG SKA JU PÅ FILMAUDITION NU!

så jag kutade in på mitt rum, hämtade en handduk, blötte mitt hår gick in på rummet igen och började klä på mig. Sen kommer Hasse och säger att han kan köra mig in till söder (där auditionen ska vara) så att jag kommer i tid! Så tack käre styvfar för detta! :)

Nu ska jag fortsätta fixa mig! Efter jag varit på auditionen så ska jag hem till pappa och äta middag med familjen -måns +farmor. Hoppas ni får en fin dag så skriver jag sen när jag kommit hem ikväll, förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0