YEEEY! MINA BÄSTISAR

Har precis pratat med min käre bästa vän Theodor i telefon. Jättekul att få höra lite (väldigt väldigt lite) om Kina-resan. Han berättade om allt han hade köpt, vilket inte var lite. Sen berättade jag lite om vad som hänt i skolan idag och sen så sjöng vi lite (HAHA) och ja, sen så la vi på (fast allt i tvärtom ordning! om ni fattar). Skönt att få höra hans röst! Sen bestämde vi att vi ska ses på torsdag (om han inte har något att göra då!) Det ska bli jättehärligt att få träffa snubben igen! var ett jävla tag. Tar liksom 2 timmar för mig att åka till honom i Norrtälje, beror nog mest på det.

I alla fall! då var samtal nr 1 avklarat. gissa vem jag ska ringa nu? JO, tänk för att jag ska ringa min andra bäsa vän. Vem kan det vara? Någon som vill chansa? RÄTT! SARA AHTONEN!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0