8 maj

först: Grattis till mina älskade syskon Måns och Nini!

sen: SCHEEENNAAAA alla söta kisar! och god morgon. Nu är ni allt chockade va? :O Ebba Nyman som har sovmorgon är uppe redan kl kvart i 8. Hmm, jag har varit vaken i en timme nu! Kunde inte somna om och jag visste att Sara skulle till gymmet nu på morgonen så vi drar dit tillsammans! Efter gymbesöket ska jag köpa en underbar jacka på H&M och ett par jeans någonstans. (Jag älskar Huddinge centrum, finns i alla fall några butiker där så man slipper åka in till stan! :D)

Här är jackan jag snackade om!

Gult är min absoluta favoritfärg och jag diggar jackan :D
Får hoppas att den sitter snyggt också! Annars blir det någon annan jeansjacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0