ätstörningar... jag? yeah right...

haha, pappa frågade vad jag ätit idag och jag svarade som det var: 
jag: chicken nuggets i skolan, åt lite av Greta för hon är vegetarian och hade godare mat än vi andra
pappa: här hemma då?
jag: två mackor
pappa: men ebba! du får inte hålla på såhär! jag blir orolig att någon ätstörning ska komma in i bilden!
jag började garva som fan, för det vore helt out of my mind! Jag äter som en jävla häst vanligtvis (fråga sara liksom, hon skulle svara att jag är ett matvrak, jag slukar allt!), men inte idag helt enkelt! tillslut så började pappa också garva och sa: 
pappa:ebba du är galen! 
jag: haha, nej, det är du som är galen pappa!

åt precis litelite glass och sitter och dricker chai-te! muuuums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0