BRITNEY 13/7

fick precis ett sms av min mamma:
Måndagen den 13de juli kl 19.30 ska vi se Britney i Globen!
Vi har jättebra platser, och jag har semester!
Vi sitter på sektion A9 rad 16 och plats 1 och 2. Kostade ***st


(vill inte skriva vad de kostade då det kan misstolkas)

ÅÅÅÅH, så nu är biljetterna bokade och jag och mamma ska se Britney, ännu en gång! Vilken nostalgi. Ska dra dit i min Britney-tröja som jag köpte på förra konserten när hon var här 2004. Vi kommer sitta i en sektion längst ner i mitten ungefär, kommer se toppenbra! Åh va kul det kommer bli. Och två dagar innan konsetren kommer jag hem från Undersvik! VILKEN TOPPENSTART PÅ JULI!!!


Kommentarer
Postat av: linnéa

hur kan ett pris på en biljett misstolkas? ;D

2009-05-13 @ 17:47:30
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0