dagen i sitt fina jag

Åkte till skolan i förmiddags då, fick mina betyg. Har höjt mig till mvg i svenskan och vg i engelskan, jättenöjd! Sen fick jag teknikbetyget, nobetyget och mattebetyget också. Det enda att skryta om där är väl vg i tekniken, där man kunde få vg som högst. Sen åkte jag och ina hem till mig, åt lite mackor sen åkte vi hem till henne en snabbis sen mötte vi Greta och Lina. Såg på bio sen så drog vi oss åt olika håll. Ni borde se den där filmen på bio alltså, helt sjukt vidrig!

Nu ska jag snart gå upp och lägga mig i sängen och se tv eller något (kommer sluta med att jag sitter här tills tidigast kl 00.00 i natt). Måste gå upp tidigt i morgon, ska möta Sara kl 11 i antingen Slussen eller city, vi har inte bestämt än. ÅH vilken perfekt helg. På söndag blir det gymmet och testa och fixa med balklänningen, lovely! :)

Hoppas ni har en fin helg framför er! Någon som vill dela med sig?
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0