FAME!!!! ... nu är det slut :''''(

Fyfan va vi var grymma! ÄR grymma. Sista föreställningen, ojojoj! Grät som en krokodil. Har inte gråtit så mycket på riktigt riktigt länge. Speciellt efter, när min teaterlärare Björn sätter sig bredvid mig på en stol, håller om mig och säger: Ebba, du är grym! du är så begåvad. Då tjöt jag ännu mer, grät grät grät. Nu är det över, allt vi kämpat med hela nian. Det är slut! Och det var otroligt! Bilder kommer, det lovar jag! Ni som inte såg det missade något väldigt bra.

Nu ska jag gå och lägga mig! ska dit i morgon igen i fall Louise (som spelar min roll i lag 2) inte kan vara med i deras föreställningar pga omständigheter som jag ej kan ta upp... Men aldrig kommer jag uppleva det jag upplevt ikväll.

Lag 1, jag älskar er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0