god morgon tröttisar! :D

Sitter här igen, och pluggar även nu. Fast nu har jag skrivit klart precis allting och läser igenom arbetet för att kolla fel osv, är grymt stolt över mig själv. Nu (innan jag lagt till bilder) så är texten på 7,5 eller 8,5 (minns inte) sidor. Stackars Karin som måste läsa allas arbeten på 3 dagar, jaja... 

Pratade nyss med Greta i telefon. Hon var ute och handlade och skulle snart hem och byta om, sen dra till Lina och hämta sitt busskort sen åker hon till mig. Hon är väl här om ca 1 timme antar jag. Skönt att vi alla bor hyfsat nära varandra på Söder, liksom, den östra delen så att säga.

Har inte så mycket mer att säga just nu, skriver senare! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0