i skolan

ojojoj, hahaha så kul! har snackat en massa med femmorna, bland annat min lillebror ludde som nu är fett sur på mig för jag dissar honom för hans kompis, på skämt! Garvar jättemycket *evil*


Har haft hemkunskap, vi gjorde feta buffén. Tre förrätter, tre varmrätter och tre efterrätter. Är supermätt om man säger så!


Sitter och snackar med Axel.O om hur det är att ha blogg, han är typ anti-bloggare om man säger så.. "det känns så onödigt" jaja, tycker inte jag :D fett skönt att skriva av sig varje dag, även om man kanske inte har något att skriva om.


Nu ska jag leta tuggumi, åt maträtter med vitlök i på hemkunskapen. ni kan ju bara gissa hur mycket jag stinker i munnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0