i väntan på att max ska komma hem!

Om mig själv
namn: Ebba Nyman
födelsedatum: 4 april
stjärntecken: vädur
stad du bor i: ehstöckhölm
glasögon/linser: Linser for the win
tandställning: mina tänder var fina från början :D
sjukdomar: inte riktigt
husdjur: min bror Måns
syskon: 2 riktigta, 3 "plast"syskon
vem är din absolut bästa vän: Sara Ahtonen och Emma Sporre
vem är du förälskad i: inghääään

Min kropp
hur lång är du: 167/168cm
hur mycket väger du: vem bryr sig?
vilken sko storlek har du: 38/39/40, olika från sko till sko
är du nöjd med din kropp: finns en del skavanker
Skulle du kunna plastikoperera dig: hahha, kanske, kanske inte
En sak du tycker är fulast med dig: låren
vilken ögonfärg har du: blågröna
vilken hårfärg har du: ljusbrunt, ska snart färga dock
har du lång överkropp: vettefan, normal tror jag
har du långa naglar: neeej,  klipper och filar så fort dom blir "långa"

Mina önskningar
du skulle egentligen vela heta: Elsa eller Ida
du skulle egentligen vela bo i: Vasastan, landet eller skärgården :D
din högsta önskan är: att mormor klarar sig
du skulle vilja ha: NYA SKOR!

Mitt rum

vilken färg är det i ditt rum: grått/svart/rött... min tapet är DÖ-läcker
har du en tv i ditt rum: yes
har du en dator i ditt rum: nej
har du en säng i ditt rum: hahah, ja vafan (?)
vilken färg är ditt påslakan: HAHA, påsklakan? har inget speciellt
har du kläder på ditt golv: faktiskt inte just nu *stolt*
har du tidningar på ditt golv: nej men en massa i hyllan
har du något annat på ditt golv: Väskor, överflödigt med skor
(trots att inte alla står framme)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0