igår igår igår

oooj vilken rolig dag! (läs om ni orkar, men det är kuuuul)
Drog hem till Sara. Vi gick och la oss i långbro och solade i mer än 1 timme. La märke till ett gäng snygga grabbar som jag återkommer  till senare ;)
Jag ringde mamma, hon och hasse skulle till sin käre vän Per på middag (på hans gård) och jag hängde med. Väl där så märker jag att det är några grabbar där som jag träffat förut. Niklas och Mathias (inte vet jag hur dom stavas :S). Efter ett tag kommer ännu fler grabbar, nämligen Jerry, Petter och Fredrik, sen kom även Johan. Tre av de här killarna (Johan, Petter och Fredrik tror jag) såg vi tidigare i långbro (dvs "ett gäng snygga grabbar" tidigare i texten), och så Dante, men han var inte med hos Per. Jag har träffat alla de här killarna 2 gånger förut när Per bjudit på middag men det var 1½ år sedan så det var liksom lite stelt i början (i alla fall för mig, haha). Sen fick ju dom i sig lite dricka i och med att alla är 21+. (juste ja, borde säga att det var vuxna där hela kvällen, Mathias är nämligen Pers son som bjudit dit sina polare, dvs killarna) och vi började snacka som fåglar. Hade jätteroligt igår i alla fall, tills mamma ringde i panik och sa att jag skulle hem. (Hon hade åkt hem tidigade för att kolla på eurovision songcontest, haha stavning?) Då var klockan 5 över 11 och i och med att det tar ett jävla tag att åka hem så förstod jag henne lite... Kom i alla fall hem vid halv 1, då borstade jag tänderna sen gick jag och la mig.

Jag har helt enkelt haft en jätterolig helg med ashärligt folk :D
idag ska jag bara chilla... Hoppas ni orkade läsa hit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0