Lista

JAG HAR :
Ett förhållande: gud nej! men soooom jag faktiskt vill ha
En bästa vän: Sara Ahtonen och Emma Sporre
Haft ett seriöst förhållande: beror sig på vad man menar med "seriöst"
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: haha ja :)
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrikit åt en lärare: nej aldrig... *hostar upp halsmandlarna*
Kysst någon och sedan ångrat dig: nej inte direkt ångrat..
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: har väl hänt
Några smycken som kostat över 1000 kr: en hel del
Rökt: ja

DAGENS:

Klädsel: mini-shorts och bikini, sen mjukisar och linne
Frisyr: utsläppt men luggen i ett spänne
Låt: den är fan svår, Moses - Coldplay
Vill ha: kärlek, värme och mys...
Sjuka: förkyld
Drog: Coldplay
Köp: inget
Godis: glass(?)
Attityd: har varit glad hela dagen :D
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: fan va snygg jag är!

FÖRSTA:
Bästa kompis: Chatrine Bruaas och Emma Sporre
Bil: -
Kärlek: Pontus, var tillsammans i 2½ år i lågstadiet :D
Husdjur: marsvin, min älskade Kaos
Semester: som jag minns: Spanien 1999
Jobb: ... för pinsamt
Köpta skiva: Britney Spears
Piercing: öronen
Konsert: Markoolio
Fylla: november 2006

SISTA:

Personen som sms:ade dig: Skåne*jeffel#1, även kallad Alex, haha
Personen som du kramade: Sara
Peronen som ringde dig: Sara
Du sa till din pappa: ah okej, vi hörs, pusshej
Person du sa 'jag älskar dig' till: Sara
Alkohol drycken: öl
Bilfärd: pappa körde mig hem i fredags
Filmen du såg: My bloody valentine 3D
Gången du grät: igår i Insane, HAAHA
Måltiden: 3rättersmiddagen idag

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: JA!
Våga hoppa bungyjump: JA!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: uuutan tvekan! :O
Kalla dig själv lycklig: både ja och nej
Hellre ta bilden än vara med på den: båda
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: ja men inte på samma sätt som en kille
Ljuga för någon: ja, men helst inte(?)
Kunna springa 50mil: hahah skulle aldrig orka

VAD:
Gör du just nu: lyssnar på Coldplay och smsar med Alex
Ska du göra imorgon: ha en lektion i skolan sen gymma
Säger du till dig själv när allt känns svårt: jävla kukarsles fitthelvete! (ALLTID! :O)
Har du med dig in på bion: bacon-snacks och en coola/fanta
Är det för färg på dina byxor: gråa mjukisar
Är det för väder hos dig just nu: klar himmel, ganska halvmörkt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: håret och kläderna
Skulle du göra om du vann på lotto: bli jätteglad!? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0