Måns Nyman, 18 år!

I morgon smäller det brorsan! I morgon får du göra som du vill (nästan i alla fall)
Jag är så stolt över dig och älskar dig av mer än hela mitt hjärta

I morgon fyller även min systan Nini år, 22 tror jag :)

Till Måns har jag en flaska Champagne och så ska jag skriva ett brev till honom där jag ska berätta hur mycket han betyder för mig. Får väl finula lite på det i natt och i morgon. I morgon är vi ju lediga för lag 2 har Fame-föreställningar! Väldigt soft. Tillbaka till Måns! Lunch med familj och vänner hemma hos oss kl 1 (jag håller tummarna att han ska ta hit sina vrålheta polare, hihihi) Sen sticker han vid 4, ska iväg på middag med sina grabbar. sen utekväll (ofc!)

GRATTIS MIN ÄLSKADE BROR, MÅNS ÅKE NYMAN!
you are the best brother a lillsis ever can get





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0