Mozart... yey!

Sitter och skriver min musikuppsats om Mozart. Har inte ens börjat. Har inte bestämt mig för vad jag ska skriva om ur hans liv. Hans död, hans missbruk, hans mest kända komposition eller något annat. Måste komma på det så fort som möjligt, den ska vara inne på torsdag och jag måste få MVG.... Önska mig lycka till!

I morgon ska jag till sjukgymnasten kl 1, i och med att jag har kompledigt 3 onsdagar framåt för att vi varit i skolan så mkt under föreställningar. Min sjukhymnast Anna var tack och lov inte sur när jag ringde (jag skulle ha ringt i torsdags... men har inte ringt, inte ens i helgen! haha) och tur var hade hon en tid i morgon, soft soft!

Nu ska jag plugga Mozart, even if I like it or not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0