NEW SHOES!

Skorna är helt underbara. Blev ett helt annat par än jag tänkt mig men dessa är sååååå mycket snyggare! Kan fota på pappas dator sen ikväll om jag hinner! Dom är höga, säkert 10-12 cm klack, "ljus"bruna och lite gladiator-sandal över domh, fast pumps då. I'm in löööööv!

Min älskade styvmor Loulou är och handlar mat just nu, hon är väl tillbaka om 20 min och då ska vi laga något att äta. Halv 6 ska vi dra till min plastbror Alex skola och kolla på konsert! Skolan är ingen mindre än Stockholms Estetiska och det är ju där jag vill komma in! Lär gå utmärkt nu när jag höjt mig med sisådär 35-40 poäng :D wihuuu

blandat inlägg! Fick ur mig det mesta
vill bara tilläga att Greta, jag älskar dig! 

kiss&hugs, ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0