oj vad vi har jobbat på

Nu är vi klara och har pluggat i fyra timmar. Jag har hjälpt till en massa och känner mig jättestolt. Greta fixar G i so'n och kanske till och med VG i tekniken. Soft alltså! Har jag skrivit att jag fick VG på min teknikuppsats? Skrev ju om osthyveln och utvecklade den, blev jätteförvånad när jag fick mitt betyg, och glad dessutom! Hade ju inte satsat mer än G i och med att det var så mycket annat plugg just då, så det satt great.

Nu ska jag fixa mig för vi ska på teater med familjen kl 6, ska bli jättekul :D Min bror Alex flickvän är med i teatern, soft! blir säkert jätteroligt och jag är klar med ALLT i skolan! WEEEEEIIIII :D:D:D:D:D:D: KLAAAAR

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en bra dag:)

2009-05-28 @ 07:50:21
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0