pluggisN

Sitter och renskriver so'n på datorn. Blir fan riktigt bra men jag är så trött att jag snart inte orkar mer. Ska sitta i alla fall i 30 min till, sen skickar jag den till mig själv på hotmail och fortsätter i skolan i morgon. Är så stolt över mig själv som är klar med arbetet och bara har renskrivningen kvar! Mitt land är råcoolt och jag är riktigt nöjd :D VG lär jag få, förhoppningsvis MVG men det är nog att sikta väldigt högt! Kan inte fatta att jag bara har G i so då jag har fått VG och MVG på allt vi gjort under 8an och 9an... jaja, nu ska jag få minst VG i alla fall :D

Det här blir mitt sista inlägg för dagen! snart blir det sängdags!
GOD NATT ÄLSKADE LÄSARE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0