snabb uppdatering!

har inte tid att sitta vid datorn i min kalla trista undervåning när det är jättevarmt och fint väder ute, så det här går fort.

Igår då:
Ojojoj! vilket daaag. Hade jätteroligt kan jag lova er. Åkte Insane två gånger på 10 min (*hej vi orkade inte köa 1½ timme så vi trängde oss*) Första gången när vi åkte upp satt jag och grinade(:o :o :o) och skrek och andra gången skrek och skrattade jag... Ni förstod kanske att jag var rätt rädd när jag åkte den första gången... Helt sjukt alltså! Och så var jag i värsta chocktillståndet. Den var i alla fall helt insane, helt galen! Jaja, aldrig igen det här året i alla fall :D

Okrar inte skriva mer, tyvärr. Ska upp och rensa mina tros&strump-lådor och sen ska jag gå ut och lägga mig i solstolen. Kl 6 ska jag gymma, usch förstår inte hur jag ska orka! Har gått och blivit sjuk också, då får man väl knappt gymma? men jag vill, och jag måste :( får tänka mer på den saken!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0